Veranderingen en een bladzijde uit mijn vriendenboekje

Ik heb besloten om mijn blog te veranderen.
Het zijn geen hele erge veranderingen, vind ik zelf...
De laatste tijd merk ik, dat ik weinig tijd heb om mijn projecten af te maken en te bloggen.

Vanaf nu ga ik 1 per week bloggen. Namelijk op de woensdag.
Op woensdag krijg je een up-date van  een lopende project. Elke week is dat een ander. 
Soms als ik iets leuks te melden heb, dan blog ik tussendoor....

Op zaterdag komt er ook een blog. Alleen niet van mij.
Lees een bladzijde uit mijn vriendenboekje:
Dit is een voorbeeld, ik heb zelf een Loesje-vriendenboekje.



Ik heet:                                        Hazel
Ik ben jarig op:                            24 december, want toen ben ik bij jou komen wonen
Zo kennen wij elkaar                   Haakjuffie heeft me gemaakt en naar jou gestuurd
Lievelingsdier                              Alle dieren, vooral Ulle
Ik hou niet van:                             Oneerlijke mensen en onrecht in de wereld
Mijn lievelingsboek                        Ik lees geen boeken
Dit vind ik een mooie kleur:           Alle kleuren
Mijn hobby's zijn:                         Het leven omarmen
Later word ik:                              Beroemd
Mijn wens voor jou:                    Dat je gelukkig blijft
Mijn favoriete website:                  Made by Céline
Mijn e-mailadres is:                      heb ik niet nodig
Het leukste wat jij en ik ooit samen gedaan hebben is: We gaan nog heel veel avonturen beleven!

Op zaterdag schrijft dus Hazel een blog. Dat gaat Hazels blog heten!

Hebben jullie vragen aan Hazel?

Groetjes Céline en Hazel.




Reacties

  1. Wat ontzettend leuk zeg en of ik vragen heb hmmmmm denk denk ja toch wel...Wat is jouw favoriete jaargetijde Hazel? X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geef je gelijk, er gaat heel veel tijd in bloggen zitten, ik minder het nu ook
    Fijn weekeinden vanuit Zweden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten