Crea 5219: Reflection

 
Hazel zit het niet meer zitten. Ze weet gewoon niets over Reflection/ Reflectie.
Zucht , ik denk dat we deze week maar overslaan ,zegt ze tegen Ulle.
Ulle knikt, hij weet ook niets te verzinnen.



Ulle! roept Bodile vanaf de tafel , kom eens kijken!
Ik twijfel over er nog lippenstift bij moet.




Ulle gaat naar de tafel.
Hij kijkt in de spiegel. Nee, Bodile zegt hij. Jij ziet er zo perfect uit.
Ik moet zeggen, dat ik er ook niet onaardig uitzie in de spiegel.
Hazel! roept hij, kom eens kijken hoe mooi je bent.


Hazel gaat tussen Bodile en Ulle zitten.
Ze kijkt naar haar spiegelbeeld.
Ja knikt ze, ik ben inderdaad mooi.
Maar weet je wat mooier is? vraagt ze 
Ulle en Bodile weten het niet.
Onze vriendschap! zegt Hazel.


Reacties

  1. Wat een prachtig einde van dit mooie blogje!
    Leuk zoals je de spiegel hebt gebruikt om reflectie weer te geven👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van zulke verhalen en het zijn prachtige foto's met reflectie geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Hazel... dat is wel een diepe opmerking van hem hoor...
    Maar helemaal waar!
    Ik vind het een prachtig onderwerp, eentje om heerlijk over na te denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zoet die spiegel een echte reflectie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk in elkaar gezet verhaal, mooi hè, echte vriendschap !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten