Crea 5219: Spring


Hallo Molletje, het is bijna lente, zullen we samen iets planten? vraagt Bodile.
De Mol knikt, ja dat lijkt me leuk. Ik haal mijn schep en dan graaf ik de bolletjes in de grond.
Graven is inmiddels mijn specialiteit.


We moeten wel de bolletjes water geven. Wil jij ze water geven als ik niet kan, Mol?
Dat wil de Mol wel.
Kijk eens Bodile, hoe hard het groeit! zegt de Mol.





Joehoe, Molletje? Waar ben je?
Ik zie je niet meer!
De narcissen zijn zo mooi geworden.
Ik hou er van, het is lente.





Hier ben ik Bodile, ik heb net mijn verf gehaald. 
Ik ga straks een bankje in de tuin verfen waarop jij kan zitten in de zon samen met jouw vriendjes.
Ik ga 's avonds erop zitten in het maanlicht en naar de sterren kijken.






Oh dat is lief van je Mol, ik ga aan Céline vragen of zij kussens op het bankje wil leggen zodat we allemaal er lekker op kunnen zitten.
Heerlijk de lente, ik spring een gat in de lucht.

Reacties

  1. Laat de lente maar komen. Hebben jullie nog.plannen voor het Pasen? Fijne paasdagen liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bolletjes, narcissen en lente, ze horen allemaal zo bij elkaar. Fijn dat het heerlijk weer is, ik hoop dat het bankje klaar is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig, ik zie het helemaal voor me, met z’n allen op het bankje. Fijn Paasweekend en geniet van de LENTEzon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal in de lentesfeer, heerlijk!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja molletje... jij kan je overdag maar beter niet laten zien!
    Fijn om zo'n bankje te hebben om op weg te dromen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb genoten van je verhaal met plaatjes. Ik hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten