Terugblik op donderdag: vogelhuisje


In 2014 begon Hazel met haar blogs.
Soort voorlopers op de poppendinsdag.
Bodile woonde toen nog bij Haakjuffie en Ulle, was er ook nog niet.

Hier zit Hazel op de tafel in de tuin. 
Zij kijkt naar het vogelhuisje.



Maar daar was niets te zien!
Hazel was niet de enige die naar het vogelhuisje keek.


Beauty de poes keek hier ook graag naar!

Hoe het afliep?
Lees het hier op Hazels blog.

Inmiddels hebben we geen vogelhuisje meer...
Misschien weer eentje bestellen via de vogelbescherming.

Er staan nu veel meer planten in de tuin.
 Je ziet in ieder geval die lelijke afvoer pijp niet meer...

Vorige week schreef ik over mijn Randje per week project
Ik vertelde dat ik mijn lap nog had...maar ik kan hem niet meer vinden.
Dus moet ik hem hebben weggedaan, uit frustratie waarschijnlijk door die scheur...
Elisabeth reageerde op mijn blog dat zij nog Randjes had opgeslagen. Ik ben aan
het twijfelen om na mijn andere borduurwerk:

weer te beginnen met de Randjes.
Het is wel mooi en simpel te doen..dacht ik. En er zit geen haast meer bij, ik heb nu 
meer dan een week de tijd om het af te krijgen...
Dus wie weet!

Reacties

  1. Wat geweldig dat het gelukt is om het koolmeesje zo duidelijk te fotograferen!
    De Randjes per week kunnen nu met alle gemak veranderd worden naar Randjes per keer; lekker borduren zonder deadline.👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je de lap hebt weggegooid. En dapper dat je wellicht een nieuwe poging gaat ondernemen. En vogeltjes in de tuin zijn altijd leuk maar een nestjes jongen in combinatie met een kat vind ik wel stressvol.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je weer zin in hebt om de randjes te doen moet je lekker doen. Ik las in een reactie dat iemand zo'n randjes lap gebruikt als voorbeeld bij een andere borduurwerksel. Dat is vind ik een heel.slim idee. Borduren is jouw ding dat doe je al.jaren. heerlijk toch? Ik ben ook lekker bezig met kaartjes maken nu voor de kerst. En geeft niet hoe lang je ermee bezig bent een hobby is een hobby en die heeft geen haast. Veel.plezier ik volg meestal altijd je berichtjes. Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten