Terugblik donderdag: Randjes per week

Volle moed begon ik op 3 februari 2014  aan het 


Op de bovenste foto's zie je het begin.



Weer wat verder geborduurd.


Het ging goed, todat er een 


schuur in mijn stof kwam, 
maar daarvoor had ik iets geniaals bedacht ( dacht ik ):



een stofje over de krak heen naaien!



Zo ziet de lap met de Randjes per Week eruit zonder 
stof over de krak.
Want uiteindelijk was die niet mooi...
Dat was de laatste keer dat ik over de 
blogte en borduurde.

De lap heb ik nog, en ergens op een USB stick ook nog de patronen, 
hoop ik.
Wie weet pak ik dit weer eens op,
maar dan op een andere lap!
Ik merk dat ik het wel fijn vindt om een borduurproject
te hebben waar je niet zo bij hoeft op te letten.


Reacties

  1. Oh, ook in 2014 aan begonnen maar vond de kleuren niet mooi en ook gestopt. De stof gebruik ik nu voor de rendieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer van die scheur... Leuk om terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je die scheur handig verstopt! Mooi hoor al die randjes bij elkaar. Ik kan me goed voorstellen dat dit een fijne afwisseling is met een moeilijker telpatroon zoals de Efteling.
    Leuk dat je meedoet met de terugblik, want zo zie ik mooie projecten die ik nog niet eerder gezien heb (ik ben nog niet zo lang een volgster van je blog 😊)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zonde van die scheur!. Ik was, geloof ik, gestopt.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is ongelooflijk jammer van die scheur!~En als ik het goed begrijp, ben je ook niet tevreden over de borduurstof zelf...
    Ik heb veel patronen opgeslagen, dus als je iets nodig hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handig zo’n lap om op terug te kijken wanneer je ergens een randje op wil borduren en het even niet weet ! Maar daar is het natuurlijk voor bedoeld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pech als zo,n werk beschadigd raakt!Misschien kan je het geborduurde deel nog voor iets anders gebruiken? Een etui of zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind een mooie project. Lekker hoofd leegmaken. Dat heb ik met zwemmen lekker baantjes trekken verstand op 0. Dat heb jij met randjes kan je ook zien als baantjes trekken lekker hoofd leegmaken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten