Te weinig geel.

Ik was heerlijk bezig met het borduren van Pardoes.
Toen ik er achter kwam dat ik te weinig geel had voor de kraag en belletjes.


Boven in mijn hobby kamer ging ik een kijkje nemen in 
mijn grote voorraad DMC garen.



Na een paar keer kijken, kwam ik de juiste geel tegen.
Dat is fijn zeg!




Gistermiddag en vanmiddag heb ik nog wat kunnen borduren.
Soms wordt ik geholpen door Naomi.


En dan nu , tromgeroffel, de laatste stand van zaken:


Het stippen borduurwerk.



Pardoes is er onderste boven van.
En door een ringetje gehaald. 


Reacties

  1. Wat fijn dat je zelf nog de juiste kleur geel in huis had!
    Pardoes kijkt er al blij van. Je stippenwerk is heerlijk fleurig om naar te kijken en wat gezellig om met Naomi aan de slag te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat je nog een mooie voorraadje hebt
    Veel plezier.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig maar... want soms is er ook kleurverschil als je bijkoopt ...
    Prachtig borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gisteren was ik ergens op visite en daar zag ik het eftelingborduurwerk liggen. Bij wie had ik dat nou nog meer gezien...? En nu ik even in blogland kijk, zie ik het direct bij jou. Ik heb het nu live gezien en het wordt een prachtig stuk. Veel succes nog.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten