Poppendinsdag: Koffie drinken met.... Hoffia

Hazel, Ulle en Bodile zijn vandaag koffie drinken bij Hoffia.


Hoffia zet koffie in haar keukentje.
Ben jij al op vakantie geweest? vraagt Ulle.
Hoffia knikt, ja ik ben net een paar dagen thuis.
Waar ben je heen geweest? vraagt Bodile.
Ik ben naar Corridore Nudo in Italie geweest  zegt Hoffia.
Dat lijkt mij een mooie plaats zegt Bodile.
Heb jij nog leuke mensen ontmoet? vraagt Hazel.
Hoffia knikt terwijl ze koffie zet.
 Ik heb daar een leuke, aantrekkelijke man ontmoet.  Hij heet Pepijn.
Oh! Vertel meer roepen de dames in koor.
Ulle bromt binnensmonds,  hij houdt niet  van vakantieliefde.  Wel van lekker Italiaans eten.

Hoffia verteld terwijl ze koffie inschenkt voor Bodile en Ulle.
Hazel heeft al een kopje thee gekregen.


Nou hij heet dus Pepijn en heeft de mooiste ogen die ik heb gezien.
Hij is gespierd,  sport graag, maakt grapjes en is zeer attent.
Hazel zucht, zo een man wil zij ook wel. Misschien ontmoet ik straks op vakantie ook wel een leuke man, denkt Hazel.
Ulle vraagt waar hij nu is.
Hij is zwemmen met Ken,, in het overdekte zwembad. Ken heeft hij ook pas net ontmoet.
Ulle vraagt of hij wel een zwembroek aan heeft.
Hoffia wordt rood en kijkt naar de grond. Ze weet dat Ulle het niet fijn vind dat mannen naakt zwemmen.
Ehhh, zegt ze,  ...... zwemt inderdaad naakt ,maar thuis heeft hij kleren aan!
Ulle zucht opgelucht,  naakt zwemmen was wel erg, maar de rest was positief.

Opeens hoorde ze een deur open gaan.
Hallo lieverd! Heb je koffie?
Hazel ziet een mooi hoofd , het is Pepijn.


Oh, je hebt visite,  ik ga even weg zodat jullie nog met elkaar kunnen praten zei Pepijn.
Hij draait zich om en Ulle zag twee blote billen...








Corridore Nudo betekend in het Italiaans naaktloper.

Reacties

Een reactie posten