Kleuren op zondag






Voor deze zondag heb ik onderstaande kleurplaat gekleurd:

 
Het komt uit dit boekje:


Het boekje zat in een tas met allerlei kleurboeken en andere boeken 
voor Naomi van een oom en tante.
Ik vond zelf dit boekje erg leuk, om te kleuren en om hierover te bloggen.
Iets met het geloof, maar niet opdringend, hoop ik..

Het resultaat van een paar potloden die het papier raakte:


De tekst en het plaatje moest mij ergens aan herinneren.
Iets met een gedicht en voetstappen.
 
In onze hobbykamer is op de deur van de linnenkast deze poster geplakt:


Hier staat het in het Engels geschreven,
mocht je het in het Nederlands willen lezen,
kan je hier kijken.


Ik wens je een fijne zondag toe.

Reacties

  1. Ja aan dat gedicht moest ik ook denken toen ik je kleurplaat zag. Ik vind dit een mooi gedicht is mij altijd bij me gebleven maar ik ben niet gelovig ik ga niet naar de kerk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten