Kleuren op zondag

 


Toen ik mijn Bijbel open sloeg om 1 Johannes : 16 op te zoeken, kon ik het niet vinden.
Dit is wat ik vond: 
Jezus zei: Ga uw man eens halen.
Maar dat is niet over God is liefde!
Hoe kan dat?

Ik ging twijfelen of het wel goed was, die 1 Johannes.
Moest het niet 1 Corinthiërs zijn?
Daar staat bij vers 4:16:
Daarom smeek ik u: Volg mijn voorbeeld.

Nee, dit is het ook niet.
Ik dacht meer aan 1 Corinthiërs: het stukje over
geloof, hoop en liefde.
Maar dat gaat maar ( in mijn Bijbel) tot regel 13.

Dan maar kijken in mijn index.
Ik vind een boek Johannes, maar ook een 1 Johannes.
Er zijn 2 boeken die Johannes heten, dat heb ik nog nooit geweten.

Even kijken bij 1 Johannes 4:16

Wij hebben de liefde van God leren kennen: 
daarom vertrouwen wij op die liefde.
Wie blijft liefhebben, blijft één met God.



Fijne zondag.

Reacties