Read by Céline : De keuze

Vorig jaar, op 2 september begon ik er mee,

Read by Céline 

Dit heb ik een aantal keren gedaan, maar op een gegeven moment kwam er de klad in. 

Maar nu wil ik proberen om dit weer op te pakken. 

Ik lees graag over de Tweede Wereldoorlog.

Niet iedereen vindt dat leuk, daarom probeer ik per blog over de boeken die ik lees, te beperken met 1 of 2 boeken over dit onderwerp.

Soms heb 1 boek per blog, soms 2 of meer. 

Ik zal ook een oordeel overgeven:

slecht, matig, goed of uitstekend.

Maar dit is mijn oordeel, jij zal het misschien anders ervaren.



De keuze van Edith Eva Eger.

Goed, maar ik had er meer van verwacht.

Op de achterkant staat dat zij gedwongen werd voor Mengele te dansen.

Ik dacht dat zij hele balletvoorstelling moest doen, maar dat is niet zo.

Het boek gaat ook over haar cliënten, mensen die zij als psycholoog geholpen heeft.



Reacties