Made by Céline: Cross Stitch and be Happy

De laatste keer dat ik over mijn borduur werk blogde,
was op 26 april.

Ik liet toen jullie dit ijsje zien:



Ik was namelijk een nieuw project begonnen.

Sinds 26 april heb ik jullie niets laten zien.
Heb ik dan nog wel geborduurd?

Ja, ik heb wel wat geborduurd. 
Een lange periode had ik last van : 
nergens zin in hebben...
niet in borduren, bloggen of iets anders creatief.
Ik was niet depressief, nog steeds vrolijk, maar 's avonds zat ik liever op de bank
tv kijken, of lezen, of een spelletje te spelen op de laptop.

De zin is weer terug gekomen, gelukkig maar.
Nu kan ik laten zien dat het ijsje niet alleen is op 
het lap stof:






Reacties

  1. Ja soms kun je zo’n periode hebben, maar tv kijken, lezen of een spelletje doen is ook bezig zijn, alleen op een andere manier.
    Leuk borduurwerk, komt er nog meer op of is het klaar ?
    Wat ga je er mee doen ?
    Wat een vragen hè !
    Fijne dag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja Celine, best heel herkenbaar zo'n periode, je zin voor iets
    staat dan een tijdje op andere dingen en een mens kan
    niet altijd voor hetzelfde dingen voldoende inspiratie hebben.
    Maar heel fijn👍 te lezen dat de zin weer terug is, je hebt voor
    dat project al leuke en mooie borduurtjes gemaakt. Ben benieuwd
    wat je er nog allemaal meer op gaat borduren.

    groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten