Crea 5221: Creatief met de A

Vorige week, bij de aftrap van het begin van de Crea 5221, hadden Hazel, Ulle en Bodile een leuk verhaaltje.

Ik dacht dat is mijn ding voor de Crea, verhaaltjes over het trio.

Maar toen ik deze blog van Angélique las, en reageerde dat ik aan de Crea genoeg uitdaging had...

begon er iets te kriebelen...

Ik wil toch wat meer uitdaging dan "saaie" verhaaltjes over Hazel, Ulle en Bodile te schrijven.

Boven in de hobbykamer was er een binnenkussen die niets aan het doen was, die kan ik gebruiken.

Ver voor de laatste lockdown had ik borduurstof gekocht.



Ik knipte 2 lappen uit, gepast op de kussen, omdat ik bang ben dat ik het niet kwijt kan op 1. Dan heb ik de tweede al klaar liggen.
Mocht ik die niet nodig hebben, dan is er vast wel een ander nieuw project die die stof nodig heeft..

Even omzoomen en dan begin ik met de  A....

Het idee is om ook iets creatiefs te maken tijdens de Crea 5221.  Ik heb een ABC kussen bedacht.

Niet volgens een kant en klaar patroon, maar uit mijn voorraad boekjes!

De letters komen wel volgens 1 patroon, anders lijkt mij het niet mooi. 



Naomi mocht de kleur bepalen van de letters..
ROZE!



De A van aap komt uit dit boekje. Al jaren in bezit, niet veel uit geborduurd. Ik vind het een leuke uitdaging om oude boekjes te gebruiken.


En zo ziet dus de A en de AAP eruit:








Op naar de letter B!

Reacties

  1. Leuk dat het begon te kriebelen bij je Celine, want dit is heel erg mooi
    wat je bedacht hebt. Mooi hoe de A met het aapje is geworden.
    Leuk dat je er oude patroontjes voor gebruikt die zijn vaak heel erg mooi.
    Inderdaad op naar letter B, ben benieuwd.......

    Succes met borduren.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een prachtig alfabet! Leuk om zo een hele lap te gaan borduren.
    En het verbaast mij niets dat Naomi roze koos voor de letters...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, maar daar heb je écht een uitdaging! Wat wordt dat leuk! Ik ben nu al benieuwd naar de rest. Zelf houd ik niet van borduren, maar om het van anderen te zien zeker wel. Ik vind dat je het heel leuk bedacht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi aapje! Leuk idee om een borduurkussen te maken en de kleur is fantastisch Naomi ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om op deze manier het alfabet in te vullen, mooie letter en een schattig aapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt een prachtig kussen, wat een leuk aapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt vast een heel mooi kussen, leuk om die oude patroontjes te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat wordt inderdaad vast een mooi kussen. Leuk die letters met bijpassende afbeelding.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend mooi! Dat gaat een prachtig werkstuk worden. En...je verhaaltjes zijn absoluut niet saai!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk bedacht! En je verhaaltjes zijn echt niet saai hoor. ;-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten