Crea 5221: Creatief met de B

Dit jaar met de Crea, probeer ik elke week een crea te plaatsen.

De ene week een verhaaltje van Hazel, Ulle en Bodile

en de andere week over mijn ABC kussen.



Bodile laat hier zien dat haar letter de B aan de beurt is.
Vandaag is zij mijn assistent, Hazel en Ulle komen met hun letter ook aan de beurt.




Bodile laat zien dat ik Boeken heb geborduurd.

Deze boeken komen uit dit boekje:



Neem ook een kijkje bij deze dames:





Doe jij ook mee met de Crea? voor af en toe of elke week,
en wil jij ook in dit lijstje?
Laat mij het weten en dan zet ik je erbij!

Reacties

  1. Oh, wat doe je dat toch mooi, heel goed gedaan! Borduren is absoluut niet mijn hobby, maar ik vind het wel mooi om naar te kijken, ik waardeer het handwerk wel. Bodile neemt haar taak heel serieus zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bodile zit vol trots te kijken, alsof ze het zelf heeft geborduurd...
    Wat een mooie afbeelding van de boeken en ik vind je letters prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De B van Boeken; wat een mooi borduurwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bodile is maar wat trots dat ook haar letter wordt geborduurd, ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk Celine, de geborduurde stapel met boeken, nog
    nooit gezien maar vind het top!!! En de sierlijke B van Bodile
    is ook zeer geslaagd. Op naar het volgende borduurtje, dat
    gaat een PRACHTIGE lap worden.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje die Bodile net zoals het borduurwerk dat ze vasthoudt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten