Crea 5221: Creatief met de I

Wat vind ik deze letter erg moeilijk! 

 Ik kon geen goed woord vinden die ik kon borduren. 

Ja, ijs.... maar die kan ik misschien nog gebruiken bij de Y...

Dus na lang speuren kwam ik op Ijsvogel terecht. 

Maar waar haal ik een borduurpatroon vandaan met een ijsvogel?

Gelukkig bood internet uitkomst, via deze pin op Pinterest, heb ik mijn ijsvogel kunnen maken.








 Neem ook een kijkje bij deze dames:





Doe jij ook mee met de Crea? voor af en toe of elke week,
en wil jij ook in dit lijstje?
Laat mij het weten en dan zet ik je erbij

Reacties

  1. Waar zouden we toch zijn zonder Pinterest 🙂. Het is een mooi patroontje van een mooie vogel. Veel plezier met het afborduren van de I.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En toch weer gevonden leuk om dit ook te zien de i wordt een ij maar is toch een i

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat is een dilemma bij de letter i. Je hebt een prachtige ijsvogel gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, de i is lastig om een voorwerp mee te verzinnen. Weinig van dat soort woorden hè...
    Wat een prachtige ijsvogel heb je geborduurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, ik zag er ooit een in het echt toen een vriendin en ik stopte om een appeltje te eten langs de waterkant. Hij vloog toen weg en we konden er jammer genoeg geen foto van nemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten