Dag: 99 Merklap in de AH kantine

 


Op een regenachtige dag bracht ik Naomi naar school. Onderweg hadden we een paar spetters maar bij school aangekomen, ging het hard regenen.
Naomi had haar paraplu mee en ging naar de klas.
En ik ging door naar de Albert-Heijn ( waar ik werk) daar kon ik in de kantine zitten en borduren.
Want ik hoefde die dag later te beginnen, ik had voor de zekerheid ook mijn Sinterklaas-lap mee.

Ik kon anderhalf uur lang lekker borduren, thuis zat ik anders tussen de hamer en boor geluiden.
Sinds augustus heb ik nieuwe buren, en die zijn het huis grondig aan het verbouwen. 
En soms ben je de klus geluiden zat....
Even kijken hoe ver ik kom.

Overigens op de eerste foto zie je twee bekers staan,
die heb ik voor de foto neergezet.
Zelf drink ik mijn thee of koffie in de kantine uit een glas.
Beter voor het milieu.

Mijn nieuwe supermarkt manager vond het leuk dat ik borduur.
Zijn moeder deed dat ook altijd.

Maar wat staat hier nu?
Borduur je Arabisch?

Nee het is even passen en meten hoe dit er op komt.
Tot de volgende keer!

Reacties

  1. Je hebt gelijk, want waarom zou je eerst weer terug rijden naar huis. Leuk dat mensen belangstelling hebben voor je activiteiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja soms kunnen geluiden je gaan irriteren, goede oplossing zo.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten