Dag 96 : Geheimzinnig Ulle.

Ulle komt naar Céline toe. 

Die was koffie drinken en wilde gaan borduren.


Het is Ulle dag! roept hij.
Daarom nodig ik jou uit om mee te gaan naar een plekje in het bos.

Céline wilde wel mee, ze is benieuwd wat die uil heeft verzonnen. Het was al een tijdje geleden dat ze een uitje had.

Bij het plekje in het bos aangekomen, wilde Céline een foto maken.
Nee, nee riep Ulle en zwaaide wild met zijn uilen-vleugels.
Geen foto's en geen uitzonderingen!
Céline keek verbaasd, wat is dit nu voor een geheimzinnigheid.

Ulle pakte iets en Céline stond met open mond te kijken.
Zal ik je wat laten horen? vroeg Ulle.
Ja graag, zei Céline. En ze luisterde ademloos naar de uil.

Toen hij klaar was, had Céline tranen in haar ogen.

Je mag hier niet over bloggen, zei Ulle streng.
Ik kijk jouw blog na, voordat het online gaat.

Celine vroeg wanneer de anderen dit moois horen.
Ulle vertelde dat ze nog een paar weken geduld moeten hebben, eind november ongeveer.

Céline ging weer naar huis met een geheim, 
ze mag er niet over praten of bloggen.
Maar het is heel erg mooi!




Deze blog is nagekeken door Ulle de uil.



 Neem ook een kijkje bij deze dames:





Doe jij ook mee met de Crea? voor af en toe of elke week,
en wil jij ook in dit lijstje?
Laat mij het weten en dan zet ik je erbij!

Reacties

  1. Oh, dat klinkt allemaal heel geheimzinnig.. en we moeten nog een tijdje wachten. Die Ulle toch...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop maar dat je goed een geheim kunt bewaren Celine ;)
    Maar Ulle is wijs dus die zal wel weten waarom het voorlopig een geheim moet blijven ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten