Dag 82 : Hazel, Ulle & Bodile en de letter T


Hazel, Ulle en Bodile zaten op een herfstavond in het bos. Het roze popje zat bij hun.

Ze had nog steeds geen naam. In de weer had bedacht Rozelientje, maar Hazel vond de naam niet zo leuk....

Hazel, Ulle en Bodile praatten door elkaar heen, Toosje, theedoek, Tosja, Teuntje, tafel, Trijntje, tandarts.

Bij het laatste woord waren de dames even stil, tandarts.

Ze waren niet zo een fan van de tandarts, maar het is wel noodzakelijk als je gezonden tanden wilt hebben.

Bodile vroeg: waarom zei je tandarts, Ulle?

Ulle zei: we zijn toch woorden aan het verzinnen met de letter T? Dat deden we bij de R ook.

Hazel en Bodile lachten even,  wij zijn namen aan het verzinnen voor het roze popje.



Ohh zei Ulle, ik ga helpen. En hij dacht diep na.

Even later kwam Ulle met deze namen:

Toosje Theedoek,

Tamara Trekvogel

Truus Tandvlees

Bodile vond de namen wat apart.. maar niet geschikt voor het roze popje.


Opeens had Hazel 3 namen voor zich liggen:

 

De drie vriendjes gaan overleggen wat dé naam gaat worden,

en laten het op dinsdag weten.


Kunnen jullie de spanning aan?



Neem ook een kijkje bij deze dames:



Reacties

  1. Uhhh ik denk dat het Terre gaat worden, dat vind ik wel heel leuk
    bij dat roze popje passen. Wat leuk die eerste foto met het licht
    op de achtergrond, heel sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja een naam zoeken kan een hele klus zijn. Nu zijn er nog 3 over om uit te kiezen; ik ga voor Tinka!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha,ha dat is nog spannend zeg, o zo benieuwd welke naam het gaat worden.
    Dinsdag kom ik even kijken :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha leuk ik ga voor Tinka dat vind ik lief klinken

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten