Dag: 76: Burendag

 Sinds dat Burendag bestaat, is er bij mij op die dag in de wijk een 

rommel-voortuin markt.

Ik heb hier een aantal jaar mee aan gedaan. Met wisselende resultaten.

Dit jaar deed ik niet mee. Ik had namelijk niet verwacht dat het doorging, met Corona.

Dus had ik geen "koopwaar" verzameld. En ik had er ook geen zin in..

Wél gingen Naomi, man en ik een rondje lopen langs de buren.

Hazel mocht mee.

Zij ging even bij buurman Gijs zitten.

Hij verkocht oude antieke spullen.


Mijn man heeft wat tinnen bekers, en een kan gekocht voor zijn zus, die vindt dat mooi.

En ik heb een Wedgwood serveerschaal gekocht. Lijkt mij heel erg mooi en leuk om straks

daarop pepernoten, kerst-chocolade of koekjes te serveren!


Hazel ging ook nog kijken bij een mevrouw die popjes maakte voor het goede doel.




Naomi werd verliefd op een eenhoorn en Hazel vond een roze popje wel lief.

Die mocht mee het bos in.


Ulle en Bodile vinden het roze popje ook erg lief!


Nu nog een mooie naam verzinnen....

Misschien weten jullie een leuke naam?

Reacties

  1. Op een rommelmarkt zitten is leuk, maar rondlopen en bij anderen kijken is ook heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag gisteren in een dorp verderop ook al een rommelmarkt voor burendag.
    Rozelientje ?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten