Dag: 81 Lapjes Kerst deel 3

 


Vorige keer liet ik 
hier zien dat dit een 4 kantje moet worden.


Maar wat is eraan de hand met dit lapje?
Oh, ik zie het al. Er zijn een aantal kruisjes geborduurd
in een soort geel-wit.
Ik vind het er heel lelijk uitzien, dus pak ik mijn
tornmesje en ga ik het er voorzichtig uit peuteren.



Na lang peuteren en knippen heb ik het lelijke stukje eruit
kunnen halen. 
Met witte borduurgaren vul ik het gat weer.


Zo de sneeuwman is weer wit gewassen.

En wat wordt het?

Dit is het eindresultaat:


Nu nog alle lapjes aan elkaar vastnaaien.

Maar dat komt in een andere blog!

Reacties

  1. Ik krijg gewoon zin in borduren als ik dit zie:) Je ziet er helemaal niks meer van dat je wat hebt uitgehaald... dat is idd wel een klusje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat breng je me op ideeën, ik kreeg laatst een nieuwe borduurcatalogus over de post, heerlijk bladeren en ik krijg steeds meer zin om een kerstkalender te borduren, maar dan naar eigen idee. Jouw post is heel inspirerend, volgens mij heb ik nog wel leuke stofjes en ook nog wat borduurtjes liggen die ik ooit voor kerstkaarten had bedoeld...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten