Dag 71: Het zomers gevoel

 Zo ziet mijn 

Zomers gevoel- lap eruit:




Voor de weerkundigen is de herfst op 1 september begonnen.

Welke tijd hou jij aan?
Die van de weerkundigen of de sterrenkunde?

Ik hou mij aan de sterrenkunde ( astrologische) tijd,
dus morgen begint voor mij de herfst.

Dus ik kan vandaag nog een zomers figuurtje maken!


En deze is het geworden:



Ik wil nog rechts en links een leuk strand figuurtje borduren, maar ik weet niet welke!
Vissen, strandhuis, parasol, of iets anders?
Er is zoveel keus.

Voorlopig laat ik het zo.
Misschien laat ik deze week zien dat ik een figuurtje erbij geborduurd heb.

Komt tijd, komt raad.
En niets moet!

Reacties

  1. nou...... ik voel de herfst binnenkomen zit nu al ff achter de pc en ik wordt al heel koud tijd om dus even in de benen te komen. een beetje nazomer hou ik ook wel van , mooi borduurtje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten