Dag 75 : Creatief met de S

Ik dacht voor de letter S
om een
schildpad te maken.
Maar een slak vond ik ook leuk.

Ik heb een deskundige team er naar laten kijken
en zij kwamen tot de conclusie,
dat het slak moet worden.

Dus ik ging steken zetten,
in het zonnetje, 
leest het hier


Zonder de stiksteken ziet het er saai uit.
Een slome slak....




Maar met stiksteken,
gaat die slome slak,
super snel de tuin door!




Neem ook een kijkje bij deze dames:




Doe jij ook mee met de Crea? voor af en toe of elke week,
en wil jij ook in dit lijstje?
Laat mij het weten en dan zet ik je erbij!


Reacties

  1. Wat een verschil inderdaad, met die stiksteken! Ook met de S ;-)
    Leuk slakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige slak Celine, en steekjes zijn heel bewerkelijk maar wat
    een verschil maakt dat zeg, erg mooi gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de slak zonder de stiksteekjes al mooi, maar mét de stiksteekjes krijgt de slag meer accenten en wordt hij levendiger. 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke slak, die stiksteken maken het altijd helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten