Dag 150: Advent-uitdaging

 Voor het volgende lapje van mijn 

Advent-uitdaging

hoefde ik niet lang na te denken.

Want bij Corina las ik over Lucia.  En dat vond ik erg mooi.

In deze 2 boekjes staan een patroon van Lucia,

welke zal ik kiezen:


I


Ik laat je nog even in spanning welke het is geworden.

Vandaag kwamen de kerstdozen van de vliering. 
En daarin vond ik deze hangers:


Die tel ik nu mee in de advent-uitdaging.
Ook al is deze afgelopen, ik vind het nog steeds leuk om wat te borduren.

En dit is mijn Lucia tot nu toe. 










Adventsuitdaging:
13/24


Reacties

  1. Wat een mooie kersthangers, die komen zeker in de boom denk ik zo :)
    Wat een mooie Lucia, trouwens beide zijn mooi, de een wat moderner de andere klassiek.
    Heerlijk borduren, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie hangers! En je Lucia patronen zijn ook erg mooi! Lijkt trouwens een leuk boekje die met tradities van DMC. Succes met Lucia (je hebt nog even voor het Lucia is ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kersthangers, vooral die kerstman is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten