Dag 168: Eerste Kerstdag

 Gisteren was het eerste Kerstdag, we hebben lekker uitgeslapen voordat we naar mijn ouders gingen.

Eerst gekeken of we niet een verstekeling meenamen ( tante Corona)

Daar hebben we cadeaus uitgepakt en spelletjes gespeeld.

Naomi en ik hebben mijn moeder geholpen met het eten.

Zo zag het voorgerecht uit:



Hoofdgerecht was kalkoen, cranberrysaus, aardappelpuree, doperwten en stoofperen.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat mijn moeder niet alles zelf heeft klaargemaakt, sommige dingen komen van de markt of uit een pakje.

Later kregen we nog ijs en koffie toe. Het was heel gezellig!





Een Kerst-gemis: Onze poes Beauty is sinds 15 december vermist....

Reacties

  1. Fijn dat jullie genoten hebben! De tafel ziet er heel gezellig uit en ach, met kerst gaat het om samen zijn dus zakjes of kant-en-klaar past daar prima bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige gedekte tafel Celine, heel feestelijk en het voorgerecht ziet
    er heel goed uit. Fijn dat jullie zo samen hebben kunnen genieten
    en samen met het eten breiden zijn bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten