Dag 155: Dag Sinterklaasje, dag, dag!

 Vorige week vroeg ik wat er nog ontbrak op mijn

Sinterklaas-merklap.

Ik heb daarop leuke suggesties gekregen, waarvoor dank.

Maar met de suggestie van Marjan, kan ik wel wat mee.

Zij schreef :Het ziet er uit als een mooie jaarlijkse traditie. Misschien volgend jaar weer wat borduren?

Eerst dacht ik: nee ik ga er mee door tot januari. Maar de laatste tijd merkte ik dat ik te veel borduur werkjes te gelijk heb staan.

Sinterklaas, Adventsuitdaging en ABC kussen.

En ook nog Hazel, Ulle en Bodile en 365 dagen bloggen erbij.

Ik merkte aan mijn zelf dat het niet meer leuk werd. 

Het werd een verplichting om te borduren, zodat ik iets op mijn blog heb staan...

En dat is niet de bedoeling.

Dus Sinterklaas gaat in de zak, geen jute maar van stof.

En wat ik nog borduur is, de laatste 2 letters van het ABC en adventsuitdaging. Want dat vind ik nog leuk. Tussendoor neem ik wat rust, lezen, tv kijken , internet afstruinen. En daarover kan ik natuurlijk ook nog bloggen!

Ook over dit lege thee glas:


Er zat kokend water in, met 2 schijfjes sinsasappel en een kaneelstokje.
Heerlijk was het.


Reacties

  1. Leuk dat je volgend jaar weer verder borduurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt groot gelijk. Je moet er wel plezier in hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het moet inderdaad wel leuk blijven! Misschien doe ik volgend jaar wel met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten