Dag 180 : Een opdracht voor Céline, deel 1

Dit is de eerste vrijdag van het nieuwe jaar!
Vorig jaar deed ik mee met de Crea, dat was erg leuk om te doen.
Maar dit jaar is er geen Crea, dus ga ik zelf iets verzinnen om op vrijdag te laten zien.

Na wat speuren op Pinterest kwam ik op een idee.

Elke vrijdag trek ik een briefje hieruit:




Daarop staat een opdracht die ik in de week moet doen.
En op vrijdag schrijf ik er iets over en trek ik weer een nieuw lootje.

De opdrachten heb ik deels verzonnen en geplukt van Pinterest.


Vandaag heb ik dit lootje getrokken:




Bak koekjes of cake. Alleen dus, geen Naomi erbij.

Ik ben benieuwd wat ik ga bakken..


Reacties

  1. Wat grappig, er zijn meer deelnemers van crea die nu een andere uitdaging op vrijdag verzinnen. Grappig om lootjes te trekken, dan is het ook een verrassing voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee :) Ik ben benieuwd welke koekjes of cake je gaat bakken. In ieder geval, veel plezier.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten