Dag 197: Herontdekt, de podcast.

 Vanavond had ik eens weer zin om een Podcast te luisteren,

terwijl ik bezig was met borduren.

Ik had rond gekeken op Spotify en kwam dit tegen:

Alle Geschiedenis Ooit.


Ik heb deze aflevering over het Verscholen Dorp geluisterd en de volgende aflevering.

Wat vertellen Nynke, Thom en Arco dit leuk!

Geen saaie opsommingen van jaartallen en feitjes, maar meer een verhaal met de taal van nu

en vergelijkingen.

Een aanrader voor die van geschiedenis houdt.


Misschien heb jij een leuke podcast tip voor mij?

Reacties

  1. Podcast luisteren gaat inderdaad heel goed samen met borduren. Ik ontdekte laatste Tijd van de geest. Ik zal deze ook eens luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik luister momenteel naar de verhalen van Parel radio. Ik ga jouw podcast ook eens opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten