Dag 201: Een opdracht voor Céline, deel 3


Twee weken geleden stond deze opdracht op mij te wachten.

Ik moet bekennen dat ik deze nog niet gemaakt heb. 

Momenteel wacht mijn man op zijn uitslag van de GGD test. En wij wachten mee. Het leven staat hier een beetje op zijn kop. Door de nieuwe regels mag ik werken en Naomi naar school.  Ik slaap bij Naomi op de grond op mijn matras. 

We proberen de isolatie/quarantaine regels aan te houden, maar wij kijken wat haalbaar is voor ons gezin. 

Uiteraard wordt hier getest. 


Mijn boswandeling laat zich nog even op zich wachten,  net zoals een nieuwe opdracht. Ik heb er geen zin en tijd meer voor....


Reacties

  1. Och ja corona in huis dan is het vreselijk schakelen. Maar hoop dat het ziektebeeld niet te heftig is en de opdrachten ach dat komt wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opdrachten zijn leuk, maar ze moeten wel haalbaar zijn!!
    Volgens mij heb je nu al genoeg aan je hoofd, zorg goed voor elkaar en op een later moment, ach dan is er weer tijd voor leuke opdrachten :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten