Dag 192: Meedoen met Dream Destinations

 Vandaag viel hij op de mat:


De nieuwste CrossStitcher!

Ik schreef hier dat ik graag wilde meedoen met de
maandelijkse SaL, Stich-a-Long.

vroeg zich af hoe een SAL, werkt.

Elke maand in de CrossStitcher, krijg je een patroon.
Deze borduur je dan, en dan heb je na een jaar iets.
Wat dat iets is, weet ik ook niet...

Wél weet ik dat er voor deze maand een rand geborduurd
moet /kan worden.



Dit is 1 vierkant, er komen 4 van deze op een lap stof.

Het thema van deze SAL is: Droom bestemmingen: de wereld rond in 365 dagen.
Ik ben benieuwd welke steden ik mag borduren.
Misschien wel Amsterdam.

Binnenkort ga ik kijken in mijn voorraad of ik nog stof heb liggen
waarop ik het kan borduren.


Reacties

  1. Spannend. Leuk dat je meedoet en je laat het vast zien hier, wat het wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten