Dag 299 :De Zilverspar-reis.

 In de mei vakantie, 25 april tm 8 mei ging ik een weekje weg.

Samen met mijn ouders en Naomi ging ik naar Luxemburg.

Mijn man moest ook mee, want zonder hem kwamen we er niet. Hij bestuurde een gehuurde bus!

Na een lange reis, kwamen we bij het huisje aan.

We konden het eerst niet vinden, want het stond slecht aangegeven.

Huisje nr 82, op vakantiepark La Sapinière, beleven wij avonturen.

Deze mooie tafel stond in het restaurant waar wij een stop maakten.
Gelukkig dat Ulle dit niet had gezien, want dan zou hij er tussen willen zitten. Maar ik 
wil Ulle niet kwijt.

Ik heb tijdens de vakantie een aantal blogs gemaakt,
deze worden geplaatst onder de naam
De Zilverspar-reis.

Waarom Zilverspar?
Omdat La Sapinière in het Frans, Zilverspar betekend.

Reacties

Een reactie posten