Dag 303: De Zilverspar-reis: de stoute wandelschoenen


Na wij Clervaux hadden verlaten gingen we eerst boodschappen doen. Daarna lunchten we in het huisje. Ik had een spelletje gespeeld met Naomi en thee gedronken.

En daarna trok ik de (stoute) wandelschoenen aan. Vlak voor ons huisje was er een wandelpad. Ik wilde dit wel eens ontdekken. Mijn man ging met Naomi de speeltuin in en mijn ouders bleven in en rondom het huisje.

Ik zou een half uur heen en dan weer terug lopen, zodat ik niet ging verdwalen

Dit kwam ik onderweg tegen:





Het hertje blijft wel stil staan voor mij...




Oh het is een beeld!
Wel heel mooi gemaakt.


Dit was het uitzicht toen ik weer terug liep naar het huisje.


Het ontvangst comité stond al klaar!
Naomi was bezorgd dat ik niet meer thuis kwam...
Maar het was heerlijk om even alleen te lopen.

Reacties