Dag 321: Poppendinsdag: De dag van...

Hazel komt terug van het boodschappen doen.

Ze pakt alles uit en zet het in de koelkast.

Hazel pakt theekopjes en bordjes met vorken.

Dan komt Bodile thuis.

Hebben we iets te vieren? vroeg Bodile.

Hazel knikt, het is vandaag broers en zussendag! En wij zijn zusjes.

Ulle bromt, hij heeft zijn broertje Junior al een tijd niet gezien.



Hazel en Bodile kijken elkaar aan, dat vinden ze niet leuk.

Weet jij waar Junior woont, vraagt Hazel.

Nee, ik weet het niet, zou het op de Boskaart staan?

De dames gaan kijken op de kaart.

Het huisje van Junior staat niet op de kaart!


Ulle komt er bij staan.

Ik weet wel waar Junior woont!

Volg mij maar.


wordt vervolgd


Hazel, Ulle en Bodile gaan gauw kijken of er nog
poppen nieuws is bij:


Heb jij ook poppennieuws dat wij moeten lezen,
laat mij het weten en dan zet ik je erbij!

Reacties

  1. Dat is toch wel te hopen, dat ze het huisje van Junior vinden... Wat leuk, een broertjes- en zussendag!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten