Dag 4: Postcrossing , Homemade World

Op 8 december 2012 had ik mij aan gemeld bij Postcrossing.
 In het begin verstuurde ik vaak een kaartje, maar later ging het inzakken. 
Totdat ik weer begon te sturen, en zo gaat het door.
De meeste kaarten verstuurde ik naar Rusland. 
En ik ontving de meeste kaarten uit Duitsland en Rusland.

Op 29 juni heb ik na een lange tijd weer een kaart verstuurd:



Deze mag naar New Balitmore in de USA.


Bij mijn Postcrossing-profiel heb ik dit geschreven:

My name is Céline.

All postcards are welcome!!
Especially the homemade cards, because during the pandemic, people discover new hobbies, for example, making cards.
If you don't make cards, I'm happy with every card.

I'd like to hear from you if you've discovered any new hobbies or skills during the lockdowns.


Ik heb hierin gezet dat ik graag zelf gemaakte kaarten wil ontvangen. Waarom? Dat zit zo:

Ik schrijf en lees graag mee op een forum, Alles voor de Kids.  Daar was een forum-lid die ook weer aan Postcrossing ging doen. Zij vroeg zich af waarom iedereen eisen had aan kaarten.  Want niemand wilde zelf-gemaakte kaarten. Het forum-lid maakt graag kaarten, ik heb ze gezien en deze zijn erg mooi.

Dit bracht mij op een idee, om mijn profiel bij Postcrossing te veranderen en vragen om zelf-gemaakte kaarten. Omdat mensen tijdens de Corona pandemie nieuwe of oude hobby's oppakten. Mochten ze geen kaarten maken, dan is elke kaart welkom hoor!

Het lijkt mij wel leuk om deze kaarten te laten zien op mijn blog. 


Reacties

  1. Ik heb in mijn Postcrossingprofiel wel gezegd dat ik zelfgemaakte kaarten leuk vind, maar ik krijg ze zelden of nooit. Ik zie ze trouwens ook niet vaak op de wensenlijst van anderen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten