Dag 5: Creatief met de N

Ik dacht eerst om Naomi te borduren. Maar daar zag ik vanaf, toen dacht ik aan Nijntje. Dat ging ook niet door, omdat ik de Maus al had geborduurd. 

Opeens had ik het gevonden: een naaimachine. Ik ging zoeken naar een patroon. Nergens vond ik een mooie kleine patroon.

Gelukkig had Pinterest een idee. Daar vond ik deze blog met een mooi patroon !

Dit is het eindresultaat:

Zelf heb ik geen naaimachine.

Wél heb ik ooit toen ik jong was, had ik in het buurthuis een naai cursus gedaan, Ik had zelfs een eigen trui genaaid.. 

Maar die kennis is weg uit mijn hoofd, en de trui zit niet meer in mijn kast. Ik naai ook niet zo veel, dus het is geen gemis.





Neem ook een kijkje bij deze dames:





Doe jij ook mee met de Crea? voor af en toe of elke week,
en wil jij ook in dit lijstje?
Laat mij het weten en dan zet ik je erbij

Reacties

Een reactie posten