Crea 5221: Creatief met de M

De letter:


Deze letter is de 13-de letter van het Alfabet.
Dat betekend dat ik op de helft ben!

Aan het einde van dit blogje, laat ik de eerste 13 letters zien met een 
speciale model.

Ik heb voor deze letter der Maus geborduurd:



Deze muis komt van het programma,
Die Sendung mit der Maus. ( Het programma met de muis).
Dit programma bestaat dit jaar 50 jaar en wordt nog
steeds uitgezonden in Duitsland.
Ik keek er vroeger vaak naar, goed voor Duits.
Ik laat Naomi af en toe Maus filmpjes zien.
Hierin wordt niet gesproken, dus internationaal.


Zoals beloofd hier het overzicht van de eerste 13 letters:


Met dank aan mijn man, die het omhoog houdt.
Op naar de volgende 13 letters!








Neem ook een kijkje bij deze dames:




Doe jij ook mee met de Crea? voor af en toe of elke week,
en wil jij ook in dit lijstje?
Laat mij het weten en dan zet ik je erbij

Reacties

  1. Dat gaat heel erg mooi worden! Ik vind het formaat van je borduursels ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet je borduurwerk er al mooi uit! Het is leuk om al je geborduurde letters een keer bij elkaar te mogen zien. Je hebt straks aan het einde van het jaar een hele mooie unieke uitwerking van het alfabet!
    De maus herken ik; wij keken voorheen vaak naar duitse televisie en dan kwam de maus regelmatig even voorbij. Hij is inderdaad internationaal want iedereen verstaat hem ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, ik herinner me Maus ook nog wel. Wat een mooie letterlap krijg je zo, heel persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi alfabet maak je. Leuk om het helemaal even te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om ze zo allemaal bij elkaar te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten