365 dagen challenge

 Ik zit al een hele lange tijd te twijfelen om elke dag een blogje online te zetten. Dit heb ik al eens geprobeerd, maar toen lukte het niet. Misschien legde ik de lat te hoog voor mij zelf. 

Maar na lang wikken en wegen, ga ik vanaf maandag 12 juli, elke dag een blogje online zetten. Eerst dacht ik om een thema te nemen, zoals Esther, misschien is dat net een te hoge lat voor mij. Ik heb wel een thema in mijn hoofd, mocht ik volgend jaar weer een challenge houden...

Ik ga dus elke dag een blogje online zetten. Of het blogjes zijn die al klaar zijn, of op de dag zelf gemaakt dat maakt niet uit.

Poppendinsdag en de Crea's tellen ook mee.


Ik ga ervoor.

Roos uit eigen tuin.


Reacties

  1. Dat is heel dapper, hoop voor je dat dat lukt !! Ik hou het bij 2x per week dat is voor mij voldoende heel veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een pittige uitdaging hoor! Maar wie weet... Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mij is dat teveel, knap hoor, succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dapper besluit Celine, iedere dag een blogje maken is niet niks,
    maar heel leuk dat je er echt voor gaat. Je hebt er gewoon zin in
    en dan moet je het ook gewoon doen toch.
    Succes met alle ideetjes......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ideeën voor een dagelijks blog heb ik meestal ook wel, maar ben al blij als het elke twee weken ook lukt om er voor te gaan zitten...Succes met deze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten