Dag 356: Het vriendenboekje: Junior gaf het door aan....

Het Vriendenboekje is in oktober 2021 gemaakt door Hazel en Bodile.

Bijna elke eerste dinsdag van de maand,schrijft een vriend van 

Hazel, Ulle en Bodile in dit boekje.



Junior gaf het vriendenboekje door aan:





 1. Wat is jouw naam?

Mijn naam is kleine Regenboog. Naomi heeft mij gewonnen met eendjes vangen op de kermis op 5 mei 2022.       

                         

2. Wat is de leukste herinnering aan ons samen?     

Ik ben hier net 2 maanden. Dus ik heb nog niet veel beleefd hier. 


3.Waar ben jij bang voor?          

Dat mijn kleuren van de Regenboog-staart verdwijnen. Dat mijn staart grijs wordt.
       

4.Wat is je lievelingseten?       

Ik hou van Italiaans eten. Dus pizza, pasta, ijs. Heerlijk!
          

5. Welke kleur vindt jij mooi?   

Rood. Oranje. Geel. Groen. Licht blauw. Donker blauw. Paars.
       

6. Wat is je lievelingsdier?           

Ik vind de kameleon erg leuk, omdat hij in alle kleuren van de regenboog kan veranderen.
     

7. Wat wil nog eens doen?            

Geen idee, ik ben hier pas. Eerst ontdekken wat hier te beleven is!
   

8. Wie zou je willen ontmoeten?     

Ik heb goede verhalen gehoord over Sinterklaas.






Reacties