Dag 362: de Oranje camping


Via mijn werk, kon ik een nachtje winnen op de

Ik had voor afgelopen zaterdag een nachtje in een pop-up tent voor 2 personen gewonnen:


Andre had ons erheen gebracht met de auto en geholpen met de luchtbedden.
Gezellig in een knusse tent.


We kregen een rondleiding over de Campus en mochten met Kiky op de foto.


Ook kon Naomi geschminkt worden!


Hier zit ze als een echte bondscoach van het dames elftal de pers te woord te staan.

Het was goed geregeld op de camping.
We kregen een eten van de barbecue en liepen in een oranje mars naar de zalen waar we op een groot scherm de wedstrijd konden zien.

Na de wedstrijd gingen we slapen in de tent.
Nou ja slapen, een poging tot.
De volgende ochtend kregen we ontbijt en werden we op gehaald door Andre.

Ik vond het leuk om mee te maken, het slapen was minder
Er stonden veel tenten naast elkaar.
Maar mij lijkt mij wel leuk om in een wat grotere tent te kamperen.
Eentje waarin ik kan staan!



Reacties