Dag 365: Het jaar rond!

Het begon op 10 juli 2021 toen ik dacht om

365 dagen te bloggen.

Grote inspiratie bron is Esther.

Wat zij kan, kan ik ook dacht ik.


Ja inderdaad ik kan ook elke dag een blog online zetten.

Het was leuk om te doen, maar soms moest ik wel nadenken waarover ik ging bloggen.

En soms had ik stress, er is nog geen blog online!


Daarom heb ik besloten om vanaf vandaag weer te bloggen wanneer ik er zin in heb!

De enige blog die elke week verschijnt is,

die van Hazel, Ulle en Bodile.

Ik laat uiteraard de vorderingen van mijn Wipgo's zien en andere dingen.


Het wil niet zeggen dat ik nooit meer 365 dagen blog, opeens kan het anders zijn.



Reacties

  1. Van mij krijg je een DIKKE PLUIM Celine, knap dat je het jaar rond
    hebt voltooid. Wat een leuke foto om deze mijlpaal te vieren!!!
    Nu even ontspannen een periode posten alleen als je er zin in hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trots op jou heel knap gedaan . Snap wel dat je het nu weer even anders gaat doen en gelijk heb je.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten