Hallo meneer de uil!




Hallo meneer de uil, zegt Miss Sweetheart.
Dag Miss Sweetheart, zegt de uil, welkom bij Céline thuis. De muis en de olifant, willen graag ook kennis maken met je.

Hallo Muis en Olifant, zegt Miss Sweetheart.
Guten Tag Miss Sweetheart, zegt de Muis. Guten Abend, zegt de Olifant.
Miss Sweetheart kijkt de uil vragend aan. Wat is dat voor een taal?
De uil legt uit: De Muis en de Olifant komen uit Duitsland, ze zijn van het kinderprogramma, Die Sendung mit der Maus. Ze hebben net in het Duits goede dag en goede avond gezegd.
Goede avond? vraagt Miss Sweetheart, maar het is toch nu geen avond?
De uil moet lachen, nee het is geen avond, de Olifant is een grapjas! Ik zal aan hun vragen of ze Nederlands willen spreken. Ik heb hun dat geleerd.

De Olifant vraagt aan Miss Sweetheart of ze iets wilt eten.
Ja, graag zegt ze.
De Olifant brengt hun wat mandarijntjes.
Miss Sweetheart vraagt aan de uil: Wat is jouw naam?
De uil kijkt treurig: ik heb nog geen naam.
Miss Sweetheart zegt: Dan ga ik ervoor zorgen dat jij een naam krijgt.

Ik ben benieuwd welke naam Miss Sweetheart voor de uil verzint. 
Ik hou jullie op de hoogte!
Celine

Reacties

  1. aaaah, wat een lieve ontvangst! Meneer de uil is zooo cute <3. Die mag ze wel mee naar huis nemen hoor ;)

    Geniet lekker van haar en ze heeft het prima naar haar zin zo te lezen.
    Liefs xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dieren daar bij miss sweatheart ben je gaan volgen hoor gezellig!
    Je kan op mijn blog nog met een give away mee doen dus als je nog interesse hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief ontvangst zeg
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi celine,
    wat een leuke verwelkoming.
    wat een schattige dingetjes
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten