Het geheim wordt onthuld!

Zoals je gisteren op mijn blog kon lezen, had Miss Sweetheart lang gepraat met Beauty.
Beauty vertelde Miss Sweetheart een geheim over haar broertje Blacky.

Blacky en Beauty kwamen op 29 april 2006 bij ons wonen als kleine kittens.
Rond Kerstmis 2006 werd Blacky aan gereden, en het was nog maar de vraag of hij het zou halen.
Gelukkig haalde hij het. Blacky moest alleen leren leven met een kapotte achterpoot. Hij kon er gewoon op staan, maar zeg maar zijn knie, die was gebroken. Het leek net of hij een konijnenpoot had.

Blacky en Beauty hadden het prima naar hun zin bij ons. Af en toe was Blacky in de zomer een paar dagen weg, het blijft een kater ook al is hij geholpen. Hij kwam altijd terug.

Tot dat het 16 juni 2012 werd, net een jaar geleden. Toen ging Blacky ook buiten spelen, maar hij kwam niet meer terug. We dachten: hij is zeker weer op stap, hij komt wel terug. Maar de dagen werden weken en de  weken werden maanden, Blacky bleef weg. We hebben overal gezocht, hem als vermist opgegeven bij Amevidi, maar geen spoor van Blacky.
We werden er verdrietig van, vooral ik had het erg moeilijk. Ik ging mijn bed uit als ik iets hoorde in de tuin, want ik dacht dat het Blacky was. Of ik riep hem vaak. Veel tranen gingen over mijn wang, van verdriet om Blacky.
Beauty werd in de tussentijd erg verwend!
Blacky is nog steeds niet thuis, we weten niet waar hij is. Hij kan dood zijn, maar ook bij iemand anders wonen. Hij is wel gechipt.

Inmiddels heb ik het een plekje kunnen geven, maar het is nog steeds moeilijk. Nu ik hierover schrijf, trillen mijn handen een beetje.
Toen Blacky nog bij ons woonde, schreef ik verhaaltjes over Blacky en Beauty. En ben zelfs een boek begonnen over hun. Sinds dat hij weg is, heb ik niet meer naar de verhaaltjes om gekeken.
Miss Sweetheart vind het nu tijd om de verhaaltjes op internet te zetten. Op mijn blog, onder een aparte tabblad. Voor Blacky, zodat je hem nooit vergeet!

Dus vanaf vandaag, is er een nieuwe tabblad met Blacky en Beauty verhalen. Af en toe zet ik een verhaal er bij. Misschien komen er wel hele nieuwe verhalen erbij, maar dat weet ik nog niet.

Blacky in 2008.

Reacties

  1. Het blijft moeilijk om een dier te moeten missen en helemaal als je niet weet wat er is gebeurd, niet weet waar hij is...
    Ik ben benieuwd naar de belevenissen van jullie twee donderstenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik voel met je mee...onze Poes Pien is ook zomaar op een heel gewone dag verdwenen, nu 4 maanden geleden...het totale niet weten is moeilijk, wat is er gebeurd? leeft ze nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snik... wat een triest verhaal :(
    Ik ga vandaag als het me lukt, je verhalen bekijken .
    Hou je goed lieverd xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat sneu.... Onze 5 poezels blijven binnen, buiten mag alleen op het katveilige balkon of tuin. Maar we hebben 1 kater en die niet naar buiten anders gilt en plast hij de hele boel onder.... Als hij een dagje wegblijft ben ik ook bang dat er iets met hem gebeurd is.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten