Miss Sweetheart en het geheim van Beauty

 Miss Sweetheart is een aapje, die graag in bomen klimt. Gelukkig vond ze bij mij ook een boom om in te klimmen.
Dit vond ze toch wel een beetje eng, die spinnen en die pompoen. Maar de uil boven haar, stelde haar gerust. Ze doen Miss Sweetheart geen kwaad.

Miss Sweetheart is goede maatjes geworden met Beauty. 
Beauty vertelde Miss Sweetheart een groot geheim, dat gepaard gaat met heel veel verdriet. Het gaat over haar broertje Blacky. Miss Sweetheart moest een traantje wegpinken, maar ze vond wel dat iedereen het verhaal mag weten. Zeker omdat er nog iets mee te maken heeft. Maar dit grote geheim, gaat Miss Sweetheart morgen onthullen op deze blog!

Samen met de Olifant en de Maus, heeft Miss Sweetheart de blog van Haakjuffie gelezen over Roodstaart.
De Maus en de Olifant vonden het verhaal erg mooi, ze zijn nu een grote fan geworden van Roodstaart, Mascotte en friends.

Miss Sweetheart is nog steeds bezig om een naam te verzinnen voor de Uil.
Ze dacht zelf aan Ulle de Uil. 
Wat vinden jullie hiervan?

Miss Sweetheart wilde van mij ook weten, hoe het met mijn borduurwerkjes gaat.
Tot mijn spijt heb ik haar verteld, dat dat niet zo wil vlotten. 
Miss Sweetheart vond het niet erg, ze gaf me een dikke knuffel en zei dat het weer goed komt.
Ze zag ook op de plank van mijn hobby kast een envelop liggen, met een adres erop.
Ze vroeg aan mij: Wat zit er in die envelop? En wanneer wordt het opgestuurd?
Ik vertelde dat er een verrassing in de envelop zit, maar dat ik nog iets erbij moet doen, wat ik moet borduren.
En wanneer de envelop met de post wordt verzonden, dat duurt nog wel even!

Miss Sweetheart heeft een idee, waarom ga je vanmiddag niet aan het geheime project beginnen?
Dan ben je op tijd klaar en misschien kom je zo weer in je borduurmood.
Ik vind het een prima idee van Miss Sweetheart. 

Iedereen een fijne zaterdag middag en morgen het geheim van Beauty!


Reacties

  1. Miss Sweetheart, wat heb je het fijn daar bij die lieve Céline. Volgens mij wil je daar nooit meer weg <3. Ik geef je groot gelijk hoor, zo gezellig daar.

    Ulle vind ik een prachtnaam voor de uil. Lekker doen dus!

    Ik ben wel benieuwd naar het grote geheim.... spannend zeg...

    En wat leuk dat je Roodstaart kan volgen, die is gelukkig thuis nu. Fijn he?

    Ik wens jullie een hele fijne zondag lieverds, dikke kuss van * Haakjuffie * xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten