Bedankt


Bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.

Het is allemaal mee gevallen bij de kaakchirurg. Het was wel even eng, omdat ik niet wist wat er ging gebeuren. De prikken voor de verdoving vond ik het naarst. Ook het kraken, maar daarna ging het wel.
Ik had ook geen last van napijn. Nu voel ik alleen de hechtingen zitten, maar die lossen vanzelf op.
Op 31 maart mag ik nog een keer langs, dit keer voor de rechterkant. Gelukkig is dat maar 1 kies. De onderste.

Ik hoop gauw iets te laten zien op borduurwerk!

Voor iedereen in het zuiden waar ze carnaval gaan vieren:



Groetjes Celine

Reacties

  1. Fijn dat het allemaal goed is meegevallen.
    Hopelijk gaat het de volgende keer even vlotjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Celine, ik lees nu pas over je kaak. Wat naar zeg, kan me voorstellen dat je er tegenop zag. Maar gelukkig is het goed gegaan! Fijn weekend nog! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat het mee viel! Volgende keer gaat het vast ook goed.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, gelukkig maar. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten