Hé hé er gebeurd hier eens wat!?

Vandaag was ik even bij mijn ouders in Leiden om stoelen, gebakschaaltjes en vorkjes af te leveren.
Want mijn moeder wordt dinsdag 65 jaar! En dat wordt gevierd.
We verwachten heel wat bezoek: Obama, de minister president van Luxemburg ( mijn moeder komt uit Luxemburg ) en natuurlijk onze koning en koningin!

Hazel was ook mee. Ze ging in de wensboom zitten, die mijn moeder heeft in de voortuin.


Ze moest ook nog bij de bloemetjes zitten



Toen we weer thuis kwamen zonder grote problemen, zijn we een rondje nieuwe wijk gaan lopen.
Dat is aan de overkant van ons.
André stelde voor om door het park te lopen, kijken wat daar aan de hand is. Meestal niets, maar dit keer staan er tenten en legerwagens.


We wonen ook vlakbij de A44....
Ik kom gelukkig morgen gewoon naar Lisse met de bus, maar André moet waarschijnlijk omrijden met de auto. 

Op borduurgebied helaas niet zo veel te melden, de square is bijna af. Ik ben bezig met een geheim project wat alleen Haakjuffie weet wat het is.
En het Randjes project ligt helemaal stil.... net als de Madonna.
Wat ik wel gedaan heb, zijn 3 slingers gemaakt voor mijn moeder. Maar die laat ik een andere keer zien.

Van mijn collega, heb ik een naaimachine te uitproberen, maar ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan.
Het is een Pfaff Festival naaimachine, hebben jullie ervaring hier mee?

Ik hoop dat ik de volgende keer wél wat op borduurgebied kan laten zien!



Reacties

  1. Tja, met al dat bezoek heb je natuurlijk geen tijd om te borduren.
    Ikzelf heb een Pfaff Ambition.
    Misschien kan je aan je collega een introductie vragen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een wensboom, fantastisch en geheime projecten oehhhhh spannend...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan niet alles tegelijk hè, ach het borduren komt wel weer. Een hele gezellige verjaardag voor je moeder en familie. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Genoeg te beleven dus bij jou in de buurt! :-) Ik ben benieuwd naar je geheime project en of het uiteindelijk gaat lukken met je naaimachine!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een wensboom, wat leuk is dat!!
    En spannend hoor, een geheim project....
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is Hazel leuk! Ik wou dat ik ook zo een beestjes maken kon! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je moeder!!! :) En wat spannend, zo'n geheim project!
    Fijne dag! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten