Madonna of the Streets


Mijn vriendin Isabella, die in Wageningen woont, heeft sinds kort een auto. Ze vindt alleen de bekleding lelijk. Maar ik vind het mooi, regenboogstrepen.
Ik heb aangeboden om een kussen voor haar te borduren. Na heel wat ge-what's appt, hadden we het plan dat het dit moet worden:
Het meisje met de parel van Johannes Vermeer.
Alleen het borduurpakket is erg duur.
Dus ben ik gaan snuffelen in mijn eigen voorraad. Ik kwam hele mooie patronen tegen:











Uiteindelijk is het deze geworden:
Het komt uit Borduurblad nummer 46

Dinsdag ga ik stof er voor kopen en dan een beginnetje maken.
Ik vind het ook wel leuk om zo iets te maken. 


Fijne zondag allemaal!

Reacties

  1. Mooi! Ik ben zelf ook een fan van dit werk en heb het gemaakt van een pakket van een andere firma, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi ben heel benieuwd zeg!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten