Oud, maar geliefd

Vroeger,  heel vroeger, had mijn moeder een hele boel Ariadne's. Daarin stonden hele mooie borduurmotieven. Die heb ik , in mijn kinderlijk onschuld, geknipt en geplakt.
Zonde natuurlijk! Ik had alles heel moeten houden....
Gelukkig heb ik wel een aantal dingen nog bewaard.
Zoals deze kerstposter.
Hij is gemaakt door Remy Ludolphy en komt uit 1983.
Ik heb er vaak iets van gemaakt.
De zingende kerstmannen, de kerstman op de scooter , maar dan een gele scooter.
Want mijn man had vroeger een gele scooter.

De poster valt bijna uit elkaar, maar ik vind het nog steeds mooi.
Oud, maar geliefd.

Heb jij ook iets wat oud, maar geliefd is?

Reacties

  1. Ja wat is vroeger? Ik heb in ieder geval oude Ariadnes vanaf 1990 bewaard zo t/m 2005 ofzo, daarna veranderde het en vond ik het niet zo leuk meer.
    Bij tijd en wijle kijk ik ze per seizoen door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn bureautje. Mijn moeder kreeg het van haar vader toen ze 18 was. In 1929

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De merklap die mijn moeder als meisje van 7 borduurde. Ik heb daar een paar jaar terug een SAL voor georganiseerd, waarbij we met een aantal borduursters de merklap naborduurden (als je op mijn blok naar Mammerklap zoekt, zie je ze verschijnen).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een delfsblauw bordje met de naam van mijn vader erop en van mijn moeder een zilveren hanger met een delfsblauwe steen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog steeds de eerste jaargang van het magazine handwerken uit 1975.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten