Read by Céline: Hendrik Groen


Na al die oorlogsboeken, las ik ook een "normaal"boek.

Dit maal over Hendrik Groen.

Ik kijk graag samen met mijn man naar de tv-serie:
Het geheime dagboek van Hendrik Groen.
Afbeeldingsresultaat voor hendrik groen seizoen 2

Niet op de maandagavond, maar op de zaterdag avond.
Ik neem het op.
Momenteel staan er een aantal te wachten op ons.
Maar dat geeft niet, we kijken wanneer wij zin hebben.

Over het boek...
Ik vond hem een beetje tegenvallen.
Ben zeker verwend door de serie.
Het gaat over dat de vriend van Hendrik, 
Evert, per ongeluk een baby meeneemt naar het huis van Hendrik.
Ze proberen natuurlijk om de baby met de ouders te herenigen.
Maar dat lukt niet.
Ze willen ook niet dat Evert er problemen mee krijgt.

In het boek komt een passage voor dat een van de heren, baby-melk-poeder 
ging kopen.
Een dag later toen ik aan het werk was, achter de kassa van AH,
kwam er een oudere man ook baby-melk-poeder kopen.
Ik moest gelijk aan deze passage denken...

Het boek heb ik niet verder gelezen.
Omdat ik het niet zo leuk vond.

Ik kijk liever de serie met mijn man en
een glas wijn....

Reacties

  1. Soms is lekker voor de televisie ontspannender en ik vind de serie ook erg leuk. Ik heb de boeken niet gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten