Leuke post

Ik zocht naar leuke betaalbare kaarten voor Postcrossing.
Via Google kwam ik uit bij Leuke Post.

Daar had ik wat kaarten besteld.
Een paar dagen na mijn betaling, kwam ze per post naar mij toe.

Zo zag het pakketje eruit:
Netjes in gepakt in papier, met een sticker erop 
en een kaartje met de kalender van 2020.
Op de achterkant staat, voor Céline en fijne feestdagen.
Handgeschreven, hoe leuk is dat!



Naomi kijkt hier naar de verschillende kaarten die ik heb gekocht.



Sinterklaas is al weer terug in Spanje,
maar ik zag deze mooie kaart op de site 
en dacht dat ik hem wilde hebben voor 
volgend jaar om hem optehangen/ neerzetten.


Reacties

  1. Oh die kaart van sinterklaas doet me ergens aan denken. Had mama ook.vroeger niet zo'n kaartje die we ook zo mooi vonden?
    En die andere kaartjes zijn erg leuk Céline.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten