Hazel heeft Kerst kook stress


Hazel zit in de keuken.
Voor haar liggen de Allerhande en de Hallo Jumbo van december.
Ze zucht, en bladert voor de zoveelste keer de Allerhande door.



Bodile zit op een krukje, 
zij kijkt in verschillende kookboeken.
In Opperdepop, Koken met Karin en in Wanneé.


Ulle vraagt aan Hazel wat ze aan het doen zijn.



Hazel zegt: ik ben onze kerst diner aan het zoeken.
Ik heb nog geen idee wat we eten.
En volgende week is het Kerstmis!

Ulle zucht, vrouwen!
Hij zegt tegen Hazel:
ik vind alles lekker en prima.
Al zet je boerenkool stamppot op tafel, 
ik eet het op.
Maar er is wel 1 eis.

Bodile heeft alles gehoord en komt ook naar het keukentje.
Zij is reuze nieuwsgierig wat die eis van Ulle is.
Wat is je eis dan, Ulle vraagt ze.

Ulle glimlacht,
er moet wel een lekker toetje komen!

De dames moeten lachen en Ulle lacht mee.
Een lekker toetje is geen probleem voor Hazel en Bodile.

Reacties

  1. En dat je samen aan tafel zit, dat is ook al een feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker stukje vlees met aardappelkroketten en lekkere groentes is ook feestelijk. Succes met uitzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat komt vast helemaal goed met het kerstmaal. Ik ben benieuwd naar het toetje!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten