Terugblik op donderdag: kerstsokken

Kerstsokken, daar was ik in 2011 mee begonnen.
Een aantal had ik af, Kerst-sok Karen helaas niet.

Later maakte ik weer een kerstsok, eentje gemaakt met Miss Sweetheart.

Vorig jaar waagde ik mij weer aan een sok..


Helaas ziet hij er nog steeds zo uit....

En ik heb zelfs via Aliexpress een kerstsok besteld om te borduren.


Je raadt het al.... ook nog niet gemaakt.

Dan deden de dames die kerstsokken hebben gemaakt,
het beter dan ik.
Welke dames?
Nou de dames die borduurde voor het goede doel.
Het is wel een tijdje geleden, maar als ik aan kerstsokken denk,
denk ik aan deze dames.

Hebben jullie kerstsokken thuis?



Reacties

  1. Als je voor een doel maakt heb je meer motivatie. Jou motivatie komt nog wel. Ik vind de sokken erg mooi. Succes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten