Terugblik op donderdag: Miss Sweetheart

Kennen jullie Miss Sweetheart nog? 
Of hebben jullie nog nooit van haar gehoord?

Ik zal jullie vertellen over Miss Sweetheart.

Haakjuffie had Miss Sweetheart gehaakt, zij is een aapje.
En dat aapje wilde graag in 2013 logeren bij lieve mensen in blogland.

Tijdens haar reis door blogland, raakte Miss Sweetheart de weg nog kwijt, maar
kwam gelukkig weer aan op bestemming.

Op 8 oktober 2013 kwam Miss Sweetheart bij mij logeren.
Het was ook zij die Ulle zijn naam gaf.

Ik heb met Miss Sweetheart leuke avonturen beleefd, een paar foto's:

Miss Sweetheart bezig met een geheim project.
Slapen in het grote bed.

r
Op een avond was Miss Sweetheart klaar bij mij.
Zij ging weer door met reizen in blogland.

Helaas is Haakjuffie er niet meer.
Ik weet ook niet waar Miss Sweetheart nu is, maar ik
geloof vast op een mooi plekje!


Reacties

  1. Miss Sweetheart kende ik nog niet, dus het was leuk om over haar te lezen. Wat fijn dat ze teruggevonden is, nadat ze even zoek was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook mooi om weer even aan Haakjuffie te denken ❤

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten